دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

حداقل هزینه بازسازی سرویس بهداشتی چقدر است؟

شرکت هومان مهان آرتا تحت عنوان برند هومـــــــــا فعالیت خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و بازسازی مجتمع های مسکونی، درمانی، اداری و تجاری در سال ۱۳۹۱ آغاز نمود.

۶ بازديد
۰ ۰

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

یکی از اقدامات اساسی و بسیار مهم در پروژه های بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی، بازسازی سرویس بهداشتی به شمار می رود. در زمینه طراحی داخلی فضای سرویس بهداشتی شما میتوانید به سراغ سبک های مختلف بروید و متناسب با سلیفه خود سبک مورد نظر را انتخاب کنید. البته هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را نیز در نظر بگیرید. یکی از مزایای بسیار بازسازی سرویس بهداشتی این است که بازسازی سرویس بهداشتی ضمن نو کردن فضای آسیب دیده، فضای که غیر بهداشتی شده و آلوده شده اند را نیز سالم و تمیز می کند.

بازسازی ساختمان به نسبت ساخت بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است و می تواند به کلی ظاهر ساختمان را تغییر دهد. سرویس بهداشتی یکی از فضای های مهم در هر مکانی به شمار می رود که به نسبت سایر قسمت های منزل زودتر دچار آسیب می شود و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. دلیل آن هم این است که شبکه لوله کشی و وجود آب در این فضا باعث فرسوده شدن آن می شوند.

زمان مناسب بازسازی سرویس بهداشتی

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی نسبتا بالا است و اما اگر برای سلامت خود ارزش قائل باشید باید به سراغ آن بروید. زمانی که تاسیسات سرویس بهداشتی آسیب دیده و یا زمانی که کاشی ها شکسته اند و... زمان بسیار مناسبی برای بازسازی سرویس بهداشتی می باشند. برخی دیگر از زمان هایی که باید سرویس بهداشتی را بازسازی کرد؛ عبارتند از:

زمان مناسب بازسازی سرویس بهداشتی زمان مناسب بازسازی سرویس بهداشتی
  1. خراب شدن لوله کشی
  2. وجود مشکل در تاسیساتی چون شوفاژ
  3. قدیمی شدن طراحی داخلی سرویس بهداشتی
  4. تعویض توالت ایرانی به فرنگی یا برعکس
  5. نشتی آب از ایزوگام و قیرگونی و نفوذ کردن به طبقات پایینی
  6. تغییر دادن فضای دستشویی و دیوار کشی بین حمام و توالت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.